1995
Prasidėjo mūsų veiklos istorija, kai įkūrėme UAB „Helvina“ ir visą dešimtmetį užsiėmėme ne tik vartų gamyba ir įrangos jiems tiekimu, bet ir automobilių priežiūros medžiagų prekyba.
2OO5
Pastatėme naują vartų gamybos liniją, optimizavime gamybą ir sukūrėme klientų aptarnavimo tinklą ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse.
55 OOO
Nuo mūsų įsikūrimo patikimai veikia tūkstančiai gaminių. Tai yra dėsninga, nes mes esame dėmesingi smulkmenoms, būtent jos sudaro visumą.
Mūsų projektai
VIZIJA
Profesionalus ir patikimas Jūsų partneris. Savo veiklą vystantis ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje.
MISIJA
Prasmingai išnaudoti savo energiją ir potencialą, bei kurti pažangius, kokybiškus produktus, suteikiančius visų gyvenimui daugiau patogumo ir šiuolaikiškumo.
TIKSLAI
Kokybiškai tenkinti klientų poreikius ir siekti ilgalaikės partnerystės. Užtikrinti aukštą produktų bei paslaugų kokybę. Kurti palankias darbo sąlygas įmonės darbuotojams. Nuolat tobulėti ir plėsti įmonės veiklą visoje Europoje.
PROJEKTO „UAB „IDOMUS“ E.KOMERCIJOS SPRENDIMO DIEGIMO PROJEKTAS“ NR. 02-033-K-06519
Projekto tikslas ir rezultatai
UAB „IDOMUS“ yra moderni įmonė, sėkmingai veikianti Baltijos šalyse ir Skandinavijoje nuo 2005 metų. Specializuojamės garažo vartų, vartų automatikos, priešgaisrinių vartų ir kitų susijusių produktų gamyboje. Mūsų tikslas yra užtikrinti klientų komfortą ir saugumą, nuolat tobulinant produktų pasiūlą ir kokybę. Šio e-komercijos projekto pagrindinis tikslas – didinti įmonės konkurencingumą, įdiegiant naują, vartotojui draugišką e.komercijos sprendimą. Tikime, kad šiuolaikinis e.komercijos sprendimas ne tik padidins pardavimus, bet ir užtikrins geresnę klientų patirtį. Šis projektas yra investicija į ateitį, siekiant patenkinti dabartinių ir būsimų klientų poreikius, didinant įmonės konkurencingumą ir rinkos dalį.
Projekto biudžetas:
Projekto įgyvendinimo laikotarpis:
Projekto įgyvendinimo laikotarpis yra nuo 2024-06-03 iki 2025-06-03.
Kontaktiniai duomenys:
Jei turite klausimų ar norite sužinoti daugiau apie projektą, susisiekite su mumis:
UAB „IDOMUS“
Tel. ++370 37 308 900
El. paštas: info@idomus.lt
Tikime, kad šis projektas padės mums pasiekti naujas aukštumas ir pasiūlyti dar geresnius sprendimus mūsų klientams. Sekite mūsų naujienas ir sužinokite daugiau apie projekto eigą!
GAMYBOS IR KLIENTŲ VALDYMO EFEKTYVUMO DIDINIMAS UAB „IDOMUS" VEIKLOJE
UAB „Idomus“ 2016 m. balandžio mėn. 13 d. pasirašė projekto „Gamybos ir klientų valdymo efektyvumo didinimas UAB „Idomus“ veikloje“ finansavimo ir administravimo sutartį pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungų fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ įgyvendinimo priemonę „E - verslas LT“.
Projekto tikslas - siekiant efektyvinti savo veiklą, padidinti gamybos apimtis ir padidinti darbo našumą, įmonė planuoja įsidiegti 3 verslo valdymo sistemas - CRM, B2B, Gamybos planavimo ir valdymo, kurių pagalba būtų padidintas veiklos efektyvumas pagrindinėse įmonės veiklos srityse. Planuojamos diegti programos papildys esamus VVS modulius, todėl bus užtikrintas projektų veiklų tęstinumas, nes sistema bus naudojama kasdieninėje įmonės veikloje. Naujos programos bus integruotos į esamą verslo valdymo sistemą, ko pasėkoje įmonė galės matyti visą verslo procesą vienoje vietoje.
Projekto finansavimas – projekto įgyvendinimui skiriama iki 13 560 EUR iš Europos regioninės plėtros fondo.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis nuo 2016 metų balandžio mėnesio iki 2018 metų rugsėjo mėn.
PROCESŲ OPTIMIZAVIMAS DIEGIANT INOVATYVIAS VADYBOS SISTEMAS UAB „IDOMUS" VEIKLOJE
UAB „Idomus“ 2016 m. birželio 1 d. pasirašė projekto „Procesų optimizavimas diegiant inovatyvias vadybos sistemas UAB „Idomus“ veikloje“ finansavimo ir administravimo sutartį pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungų fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ įgyvendinimo priemonę „Procesas LT“.
Projekto tikslas - pagerinti įmonės veiklos rodiklius ir efektyviai išnaudoti esamus išteklius. Įmonė planuoja peržiūrėti ir perprojektuoti savo veiklos procesus, naudojant inovatyvius vadybos metodus BPR, LEAN bei iš esmės pagerinti pagrindinius veiklos rodiklių gerinimo.
Įgyvendinant šį projektą įmonė peržiūrės ir pertvarkys veiklos procesus taip, kad būtų atsisakoma perteklinio darbo, rankinis darbas galėtų būti pakeistas IT sistemomis, o rezultatai nuolatos stebimi ir matuojami, taip nuolatos tobulinant veiklą. Projektą įmonė planuoja įgyvendinti kompleksiškai peržiūrint procesus, juos permodeliuojant, sukuriant patogius sprendimus veiklos efektyvumui ir perteklinio darbo atsisakymui. Įgyvendinus projektą įmonė planuoji pasiekti našumo padidėjimo, sutvarkyti savo veiklą taip, kad augtų pardavimai ir veiklos pelnas.
Projekto finansavimas – projekto įgyvendinimui skiriama iki 15 000 EUR iš Europos regioninės plėtros fondo.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis nuo 2016 metų birželio mėnesio iki 2018 metų rugsėjo mėn.